Digitalisering heeft het afgelopen jaar op grote schaal plaatsgevonden. Zo is het merendeel van de Nederlanders thuis gaan werken en digitaal gaan vergaderen om contact op afstand te realiseren. Ook voor het reserveren van een plekje op het terras of het reserveren van een tijdslot voor een bezoek aan het verzorgingstehuis gaat nu allemaal digitaal. Echter, hoe gaat het digitaal aanmelden bezoek eigenlijk in zijn werk en is het mogelijk om dit ook voor jouw organisatie te realiseren? In dit artikel leggen we je uit hoe je met DigiReceptie op professionele en persoonlijke wijze de digitale bezoekersregistratie mogelijk maakt!
Contactloze én persoonlijke bezoekersregistratie
Misschien herinner je je nog de tijd waarin je een ticket voor je vlucht of een concert moest uitprinten om naar binnen te mogen. Dat is echter verleden tijd met de komst van DigiReceptie, aangezien bezoekers zich nu snel en eenvoudig voor hun bezoek kunnen aanmelden via het portaal van DigiReceptie. Deze pagina kan op eigen wijze vormgegeven worden, zodat de bezoekers zich persoonlijk verwelkomd zullen voelen. Nadat de bezoeker zich in het portaal heeft aangemeld, ontvangt hij of zij een unieke QR-code. Wanneer de bezoeker deze QR-code laat scannen bij aanvang van het bezoek, zal de receptionist of medewerker van jouw organisatie genotificeerd worden dat de bezoeker gearriveerd is, zodat deze persoonlijk ontvangen kan worden. Intussen kan de bezoeker de vragen van de coronachecklist invullen, zodat ook hier geen problemen zullen ontstaan. Kortom, met DigiReceptie verloopt het bezoekersregistratieproces makkelijk, snel, persoonlijk en contactloos.
Meer weten?
Ben jij geïnteresseerd in de werking van het bezoekerregistratiesysteem DigiReceptie? Aarzel dan niet om een kijkje te nemen op de website van DigiReceptie voor meer informatie over het installeren van de software, de functionaliteiten van het portaal en het contactloos aanmelden voor een bezoek! Heb je nog vragen? Dan helpen de experts van DigiReceptie je graag verder.